;

De verwerking door Thinq gebeurt snel, dit geeft direct inzicht

“Wij verwerken eigenlijk al onze bedrijfsdata in de cloud. Het was voor ons dan ook niet meer dan logisch om ook onze administratie naar de cloud te verplaatsen. Voorheen werkten we met een traditionele boekhouder en hoewel dit eerst prima werkte, paste het na een aantal jaar niet meer bij ons bedrijfsmodel.

We wilden af van alle mappen en archieven, het moest naar ons idee sneller en slimmer kunnen. We wilden zelf zo min mogelijk tijd kwijt zijn aan onze administratie. Ook hebben wij niet de tijd en juiste kennis in huis om volledig op de hoogte te zijn van alle wet- en regelgeving. We waren dan ook specifiek op zoek naar een online boekhouder en geen online boekhoudsoftware. Na een online zoektocht en gesprekken met een aantal partijen hebben we uiteindelijk voor Thinq gekozen. De aantrekkelijke prijs voor een vast pakket aan diensten, gaf voor mij de doorslag”.

“Het grote voordeel voor ons is dat we eenvoudig online onze btw-bonnen, facturen en gegevens voor de salarisverwerking kunnen aanleveren en dat Thinq alles verwerkt. En dit gebeurt erg snel, we hoeven niet meer, zoals bij onze traditionele boekhouder, te wachten tot we één keer per kwartaal onze documenten kunnen aanleveren. Het aanleveren kan nu eenvoudig via de online omgeving Mijn Thinq of via de app. De app werkt voor mij erg prettig, hij is intuïtief en geeft precies die informatie die ik nodig heb. Na een zakelijk etentje kan ik direct een foto van mijn bon maken en uploaden. De volgende dag is het al in mijn administratie verwerkt.”

Probeer 30 dagen gratis       of bel 088 46 700 46 
Vrijblijvend en wordt niet automatisch verlengd 

De app werkt prettig en is intuïtief

“Per week heb ik één uur gereserveerd om mijn administratie na te lopen. Ik log in op Mijn Thinq en heb dan direct een overzicht van mijn administratie, iets wat ik eerder niet had. Ik kan eenvoudig de documenten goedkeuren die Thinq voor mij heeft klaarstaan.

Door de bankkoppeling kan ik daarnaast direct zien wat er is binnengekomen of welke kosten we hebben gemaakt. Als ik vragen heb, neem ik contact op met de medewerkers van Thinq.Of het nu om advies of technische vragen gaat, via de chatfunctie op de website krijg ik altijd snel een antwoord op mijn vragen.”

“De samenwerking met Thinq bevalt ons uitstekend. Voorheen waren we veel tijd kwijt aan het op orde brengen van onze administratie om de documenten aan te leveren bij onze boekhouder. Vervolgens duurde het vrij lang, voordat alles verwerkt was en we bijvoorbeeld jaarcijfers konden inzien. Met Thinq is onze administratie goed en snel verwerkt en we kunnen online altijd en overal alles raadplegen. Voor mij is het grote voordeel dat ik een stuk minder tijd kwijt ben aan mijn administratie en als ik vragen heb, kan ik toch direct contact zoeken.” 

Hans Corsten, Sigma28
Sinds januari 2015 laat hij de boekhouding van zijn bv’s over aan Thinq.

Download het volledige verhaal van Hans (.pdf)

Andere ondernemers over Thinq

Frederike Fennema ZW

"Na een zakelijke aankoop upload ik mijn bon direct via de app. Binnen no-time is mijn administratie bijgewerkt."
Frederike Fennema, Naumac BV

 

Andries Kaak Profiel Zw"Vooral het gemak was voor mij de reden om voor Thinq te kiezen. Ik bespaar zeeën van tijd nu."
Andries Kaak, eigenaar Kaak Makelaardij

  

Kevin Hofland ZW"Ik ben met name te spreken over de service. Als ik ergens niet uitkom, dan wordt ik gebeld en direct goed geholpen. Dit werkt effectief en prettig." Kevin Hofland, KJH Sports

 

Paula Van Gemen ZW

"Thinq werkt slimmer, is minder foutgevoelig en bespaart mij kostbare tijd. Ik besteed mijn tijd aan leukere dingen dan boekhouden."
Paula van Gemen, Tekstmodel

Zelf eenvoudig zien hoe het werkt?

Vele enthousiaste ondernemers gingen je voor. Ervaar zelf hoe eenvoudig het werkt in een gratis proefperiode van 30 dagen. Na een korte aanmelding ontvang je jouw inlogcodes per e-mail. Je kunt dan meteen je documenten uploaden en zien hoe jouw administratie wordt verwerkt! Als de gratis proefperiode voorbij is, wordt er niet automatisch verlengd en zit je dus nergens aan vast. Onze helpdesk staat daarbij 6 dagen per week voor je klaar!

  • 30 dagen gratis proberen
  • Geen automatische verlenging
  • Binnen 5 minuten geregeld

30 dagen gratis proberen >

Klantenvertellen Dark